Субота, 21.04.2018, 20:13
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

НВК "Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 338
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2018 » Квітень » 14 » Формування ключових компетентностей учня шляхом впровадження STEM-освіти
    17:29
    Формування ключових компетентностей учня шляхом впровадження STEM-освіти

    03 квітня 2018 року в ОНЗ "НВК "Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія" відбулось засіданя педагогічної ради на тему "Формування ключових компетентностей учня шляхом впровадження STEM-освіти". 

    STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — наука, технології, інженерія, математика. Цим терміном традиційно окреслюють підхід до освітнього процесу, відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів. Акронім STEM був запропонований в 2001 році для позначення революційного тренду в освітній та професійній сферах науковцями Національного наукового фонду США (незалежне агентство при урядові США, що забезпечує фундаментальні дослідження та освіту у всіх галузях науки, окрім медицини).

    STEM-підхід є необхідною складовою для задоволення зростаючих потреб суспільства практично в усіх сферах. Наприклад, цей підхід застосовується в медицині, агропромисловому комплексі, енергетиці, робототехніці, ІТ, транспорті, промисловому та цивільному будівництві, тощо.

    STEM-освіта не лише спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, але й активно розвиває творчу складову особистості та критичне мислення. Тому на сьогоднішній день активно використовують акронім STEAM, де А — Art (мистецтво).

    На теоретичних аспектах запровадження STEM-освіти зупинився заступник директора з навчально-виховної роботи Никитюк В.М. 

    Вчителі-предметники продемонстрували STEM-підхід при дослідженні води з точки зору географії, фізики, хімії, біології, екології, астрономії, інформатики, мистецтва, музики та фольклору.

    Учитель географії Корнелюк Ірина Василівна.

    Учитель фізики Никитюк Віктор Миколайович.

    Учитель хімії Ничипорук Мирослава Мирославівна.

    Учитель біології Барабошко Світлана Анатоліївна. 

    Учитель екології Зубко Ірина Миколаївна.

    Учитель астрономії Дацюк Олег Васильович.

    Учитель інформатики Дармофал Петро Олександрович.

    Учитель мистецтва Петренко Валерій Володимирович.

    Учитель музичного мистецтва Сірук Галина Володимирівна.

    Учитель української мови та літератури Сахарчук Оксана Ярославівна.

     

    Переглядів: 40 | Додав: Admiral | Рейтинг: 0.0/0