Субота, 15.12.2018, 22:29
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

НВК "Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 348
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2018 » Листопад » 19 » Психолого-педагогічний консиліум "Адаптація п’ятикласників до нових умов навчання»
    13:14
    Психолого-педагогічний консиліум "Адаптація п’ятикласників до нових умов навчання»

    01 листопада 2018 року в ОНЗ “НВК “Локачинська ЗОШІ-ІІІ ступенів - гімназія" відбувся психолого-педагогічний консиліум "Адаптація п’ятикласників до умов середньої школи».

    Метою психолого-педагогічного консиліуму було обговорення основних проблем, які виникли  в процесі адаптації учнів 5 – их класів; визначення напрямків спільних  дій адміністрації гімназії,  вчителів та психолога з метою  успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.

    У роботі консиліуму взяли участь: заступник директора з навчально-виховної роботи Н. Г. Левчик, заступник директора з навчально-виховної роботи В.М.Никитюк, заступник директора з навчально-виховної роботи І.Р.Киричук, заступник директора з виховної роботи О. І. Загорська, класні керівники 5-тих класів Л.В. Зінчук та А.В. Черняк, класоводи початкової школи В.М. Скучинська та Н.В. Деркач, вчителі-предметники, практичний психолог Коваль Н.М., медична сестра ОНЗ М. В. Дудечка.

    Педагоги та класні керівники 5-х класів підвели підсумки спостережень за пізнавальною активністю учнів та вивчення їх індивідуальних особливостей. На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять п`ятикласникам пережити складний процес адаптації, пов`язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням, і, головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів.

    Рекомендації вчителям - предметникам у роботі з п’ятикласниками

    • Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників у виборі термінології, доборі методичних прийомів.
    • Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
    • Стежте за темпом уроку. Високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
    • Налагоджуйте емоційний контакт з класом.
    • На засіданнях методичних об’єднань, шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів .
    • Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей.
    • Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів.
    • Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
    • Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Оксанку і Дмитрика, а порівнюйте Дмитрика сьогодні й учора).
    • Розвивайте навички самоконтролю, уміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
    • Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
    • Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові тощо. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня.

    Переглядів: 32 | Додав: Бєлий | Рейтинг: 0.0/0